Ebruoztrk__ detaylı usg de doktorum damarda çentik var diye tansiyon için uyarmıştı. 33 haftadayken tansiyon yükselmesi ile öğrendim sadece baş ağrısı yapıyordu. İlaçlarla 37 ye kadar idare ettik ama idrarda protein kaçağı yükselmeye başladı doktor zehirleme başlangıcı artık diyip 37 2de almıştı. Tansiyon takibi ile anlarsınız yada tansiyon baş ağrısı filan yapar enseden, idrarda protein kaçağı olur öyle anlaşılır, yüz göz açmayacak kadar şişerse zehirleme olabilir yada el ayak birden şişer ödem olursa şüphelenebilirsiniz