Akşam üzeri doktorum aradı ve sonuçlarımın hepsinin yüksek olduğunu ve sonuçlarıma göre riskli olduğumu amniyosentez yapılması gerektiğini söyledi bunun için beni bi perinatoloji uzmanına yönlendirdi yarın arıcam şuan 12+3 haftalığım sanırım 16 hafta’dan sonra yapılıyormuş bu test bu yüzden beklicez ama istersek nifty testi yaptırıcaz doktor anlattı ben dinleyemedim bile resmen buz kestim bir oğlum var beş yaşında ikinci gebeğilim hiç beklemediğim yerden geldi şuan ailecek şoktayız başına varmı bu tarz sorun gelen amniyosentezde temiz sonuç alan rahatlamaya çok ihtiyacım var arkadaşlar 😞🤲🏻