Merhaba arkadaşlar bugün 39+2 haftadayım. Sabahtan bu yana hafif hafif adet öncesi sancılar gibi ağrılar vardı ama dediğim gibi çok hafif. İftar sonrası biraz daha şiddetlendi. Kendi kendime hareket falan yapıyorum evde annem ve kayınvalidem var emin olmadan onları telaşlandırmak istemiyorum. Sizce doğum sancıları olabilir mi? Belim ve kalçalarımda ağrıyor.