Simge_celen_ozyildiz_ Kızlar diyabet hastasıyım hba1c yüksek çıktı çok acil perinatoloji uzmanı görmesi lazım dedi Ankara gidip önerebileceğiniz bir doktor var mı acaba????
Lale-gul Prof. Filiz Yanik var. Çok iyi bir doktor. Ben detaylı ultrasona ona gitmiştim. Nerdeyse 1 saat boyunca tek tek bilgi verdi. Ücreti biraz fazla olabilir. Ama kesinlikle öneririm.
Dtseyma Prof dr ali ergün tepeprimeda kliniği, rutin takip doktorum ve harika bir bilgi birkimi olan hoca zaten