Aytekinnn Kızlar boğazım çok kötü ağrıyor, ateşim de var. 12 haftalık hamileyim. Başına gelen varsa ne yaptığını söyleye bilirmi. Korkuyorum bebeğe bişey olur diye.
Sehermuglu70 Aytekinnn kesinlikten ihmal etmeden acile gidip antibiyotik alın bebeğe hiç bir zararı olmuyor ben ihmal edip gitmedim sonuçları çok kötü oluyor
beyzacmvrc Sehermuglu70 sonuçları ne oldu 😥 bende de kaç gündür boğaz ağrısı var 4-5 gün oldu. Dün iyileşmiştim aslında ama bugün tekrarladı sanki. Ateş yok boğaz ağrısı kulağa vuruyor biraz. İlk gunker ağız içim alev gibiydi dış etlerim falan şişmişti hep şimdi daha iyi Gitmeli miyim yine
Sehermuglu70 beyzacmvrc ben 19. Haftada aynı sorunu yaşadım ateşli boğaz enfeksiyonu yaşadım kadın doğum kontrolümde malesef ki enfeksiyona bağlı açılmam oldu suan hala onunla boğusuyorum ilaçlar ağır antibiyotikler iğneler 😭
Sehermuglu70 beyzacmvrc sizi telaşlandırıp tabi ki de germek istemem bana oldu diye size de olmaz tabi herşey Allahtan geliyor bazı şeyler sebep oluyor ama benim en büyük pişmanlığım alt tarafı grip deyip gitmedim suan günde 10 ilaç içiyorum 2 hafta hastanede yattım
Miniksercem beyzacmvrc Çok geçmiş olsun bende yaşadım aynı şeyi doktoruma danışıp aile hekimime gittim gerek görülürse antibiyotik yazılır dedi ve aile hekimim yazdı kullandım geçti ihmal etmeyin gidin derim .
beyzacmvrc Sehermuglu70 Ay Allah korusun benim o kadar kötü değil ya yine de gitsem mi bilemedim 😔 boğazım ağrıyor biraz düne kadar baya kotuydum ama dün ve bugün iyiyim
beyzacmvrc Miniksercem bende doktoru aradım. Antibiyotik başlanması gerekebolir ama tahlil yapilir uygun gorulurse verilir dedi. Tahlillik bişey yok aslında kanımda enfeksiyon olsa ateş olur. Benim sadece boğazım da var Bende sağlık ocağında yazdirsam mi diye düşündüm ama korktum da yanlış bı ilaç verilir filan diye 🙄 kendi kendine geçecek gibi aslında ama böyle yazılanları okuyunca endişelendim yine de
Aytekinnn beyzacmvrc boğazımı bağladım tıbbi alkollu parçayla. Biraz yumuşadı şimdi. Ateşim de düştü gibi. Sıcak çay içiyorum . Allah yardımcımız olsun🥲