Emos07 Kizlar 34.haftaya giricem vajina kisminda agirlik.ve agri hisseden oluyomu yatarken otururken hele ayaga kalkinca, bazen sag kasigıma agri saplaniyor falan yasayan varmii
gizem_zybk Emos07 ben 24 haftaligim Bayadır var bende vajinama vuruyor çocuk doktor şeklinden dolayı dedi normal dedi ama senin büyümüş maşallah korkma normal bence
Bus1-ra Emos07 canım benim 14. Haftadan beri ağrı vardı 22. Haftadan beri de hem ağrı hem baskı var doktoruma sordum normal büyüdükçe baskı yapar dedi şuan 30+4 üm aşırı oluyor bazen mesela doğrulamıyorum
Bet1 seruveni benimde erken doğum riskim var ve dün geceden beri aşırı bir batma ve baskı var rahim ağzı kisaligim var 31+3 um birazdan acile gidicem yururken çıkacak gibi oluyor. Otururken falan bir şeyin üstüne oturur gibi oluyorum sizde de mi öyleydi
Bet1 seruveni gittim canım baş gelişti 31+0 da kontrolümde 31+3 de acile gittiğimde benimki ne makat ne baş geliş sirtiyla gelmeye karar vermiş oda inanılmaz bir ağrı yapmış bende hâlâ da yapıyor sebebi buymus yani sırtı vajinama dayanmis yani. O yan yatıyor ama ben ne sağa ne sola ne de oturabiliyorum. Zaten erken doğum riskim vardi bu pozisyonu daha da erken doğum riskimi arttırmış