ilknuuruucar_99 17 haftalık hamileyim. Ağzımda metalik tat var ne zaman geçer hamiş anneler hiç bir şeyden tat alamıyorum. 🙄
Bal_1604 ilknuuruucar_99 21.haftadan selam hala var devam ediyor 😌 bir süre sonra alisiyor insan ona da
Acemianne006 ilknuuruucar_99 3.5 aylık gebe olana kadar devam etti. Gaviscon şurup çok iyi gelmişti bana.
Nurse_ ilknuuruucar_99 aayyyy n yersem yiyim geçmiyor hele bide çay kahve tükettiysem vay halime ne zaman geçecek bilmiyorum ağzımın izi zehir gibi
Bal_1604 Tbsra95 zaten dogurana kadar geçmeyeceğini düşünüyordum bu yorumunuzdan sonra kesin emin oldum 😂teşekkürler
Bal_1604 ilknuuruucar_99 😌 zor ama imkansız değil ben ne yersem yiyim hemen dişimi fircaliyorum birazda olsa geçiriyor çözümü dış fircalamakta buldum başka da geçmiyor
ilknuuruucar_99 Nurse_ tecrübeli anneler dedi ki geçmiyo doğumdan sonra geçiyomuş sanırım beklemeliyiz 😇