HuriyeTrkolu hadi inşallah bir nefeste doğururum canın Allah yar ve yardımcın olsun Doğumun kolay geçsin inşallah 😊 bu arada eğer gerçekten sancın varsa duşta ılık hafif sıcak suda ö yarım saat kadar oturmak çok iyi geliyor açılmayı hızlandırıyor ilk bebeğimde ben öyle yapmıştım kayınvalidemin ısrarıyla direk doğumhaneye girip Doğum yaptım hiç yatış falan yapmadan 😄