Tttlkk 10+3üm gögüslerim aşırı hassas dokununca çok acıyor ama soguk havada üşüyünce dayanılmaz bir ağrı oluyor resmen bıçak batıyor dik duramıyorum. bu normal mi ya ne zmana gecer sizde neler oldu. (başka bir belirtim olmadı)
Yazmelegi_ Tttlkk normal 22+4 teyim azaldı ama ara ara agri oluyor yinede ilk zamanlar asla dokunamiyodum