Kızlar ne zaman geçecek ;((( mide bulantısı hiç birşey yiyememe tansiyon düşüklüğü baygınlık hissi sürekli uyku hali nefes almakta bile zorlanıyorum çok çok zorluyor beni ayağa kalkacak halim mecalim kalmıyor :(( benim gibi var mı ne zaman geçer depresyonda gibiyim sanki hiç geçmeyecek gibi kolumu kipirdatacak halim yok. Kimseyle konuşmak istemiyorum öyle boş geliyor herşey ;((((