Yigitsmom bizde biraz daha farklıydı gebeliğin 34. Haftasında sanıyorum gördü doktorlar karnımdan bebeğin ciğerinde olan sıvıyı çektiler fakat sıvı tekrarladı. Ama doğuma az olduğu için doğduktan sonra şant takmayı planladılar. Fakat doğuma girmeden tekrar sıvı çektiler ve doğum sonrası sıvı minimal düzeydeydi şanta gerek kalmadı şükür. O sıvıya da amniyosentez gibi kullandılar ilk çekilen sıvıda genetik testleri ve diğer testlere bakmışlardı 5-6 büyük tüp çektiler. İnşallah çözümü vardır kaçıncı haftadasınız? Çok zorlu bir süreç Allah yardımcınız olsun inşallah