İyi akşamlar annelerim Adanada
Yaşıyorum doğumuma 45 50 gün kaldı sezeryen doğumluyum özel takipliyim fakat sigortamız olmadığı için doktorum 7 bicuk bin tl para çıkardı
Devlet hastanesinde doğum yapsam bu parayla da çocuğuma kıyafet mi alsam diye düşündüm çünkü ikisini karşılayacak kadar durumumuz pek müsait değil Adana şehir hastanesinden 27 sine muayene randevu aldım doktor sadık kukrer verdi bu doktora giden var mı başka doktor yoktu en yakın tarih böyle verdi mhrs acaba devlet
Hastanesi nasıl olur doğum gece yatarken çift odalı mı tek odalı mı verirler adanada da yaşayan annelerim fikir verir misiniz