canım uzuyo evet ama sadece uzanmak değil. benim başta 3 e yakındı sürekli dinlendim önce 3.20 sonra 3.50 oldu şu an 5 e yakın. çoğunlukla sol yan uzanacaksın asıl olay ayaklarını sarkıtmaman. ben yemek yerken de ayağımı tabureye uzatıyordum hem rahat oluyor. bir de 1 kgdan fazla ağırlık kaldırmak, yokuş çıkmak yasak. merdiven de birkaç basamak çıkabilirsin. yemek vs. yaparken de yarım saatten fazla ayakta durmayacaksın.