nur34_ Napiyosun anniskolar nasil gidiyor kacinsi haftalardasiniz hastane cantasini hazirlamak icin kocami bekliyorum gelip sahit olsun😁sunuda koy dediginiz seyler varsa soyleyin
Zelis97 nur34_ 36. Haftadayım ikinci gebeliğim 🥲 kesinlikle depend emzirme sütyeni ve göğüs kalkanı almasın
Kukulikukuli12 nur34_ hayır hayır üstüne gitmene gerek yok. Direk pijama giysen yeterli. Ama yanına al ben hastaneden cıkarken normal ped takıp külot gitmiştim. Depend biraz kaba dısarda giymedim ben 😄
[silindi] nur34_ kaç tane var cnm pakette? Kaç gün kalıcan hastanede? Ertesi gün çıkacaksan 2,3 tane yeter
nur34_ Zelis97 bnde 38 deym hazirliyim dedim😆gec oldu biliyrm arkadaslrm zahmet etmesydn diyorlar aldm kuzum hpsinide gogus kalkanini kaynatsam bisey olurmu acaba denedinmi hic
nur34_ [silindi] 10lu aldim canm bilmiyorum ki cok kalinmiyr eskisi gibi artik dogum seklide belli degil
Gulsahakdag nur34_ ben kaybolmasın diye bebeğin bi çorabının içine koymuştum oda çamaşır makinasında yıkanmış🫢🫢 tertemiz çıktı😂
[silindi] nur34_ hmm 10 çok olur çok fazla kalsan max 2 gün olur. Sezeryan olucaksa tam emin değilim cnm
nur34_ Kukulikukuli12 valla kndime iki emzirme sutyeni iki yuksel bel kilot iki pijama takimi bitanede yedek alt koycm bunlari aldm
Kukulikukuli12 nur34_ yeterli bunlar. Fazlasına kalabalığa gerek yok. Çorap koyun birde ayaklarım cok üşümüştü benim dogum sonrası. Normal dogum yaptım
Kivininannesi Zelis97 nasıl kaynattin canım, bende süt sağma makinesini, kaşık biberonu bide göğüs kalkanını nasil yikayacagimi bilemedim