turkuaz_ Kızlar 11+3 haftalığım karnıma sol taraftan (kasık değil) sancı oluyor saniyelik. 30 saniye arayla falan ama elimi karnıma koyunca geçiyor. Psikolojik mi anlamadım ama kaç kere denedim aynısı oluyor sizce neden böyle fikri olan varmı