Smyydmr Arkadaşlar dün gece bel ağrısından hiç uyuyamadım bugün akşam da kasıklarımdan karnıma doğru 20 dkka da bir ağrı vuruyor. Sizce doğum belirtisi olabilir mi? Ayrıca ishal de var. 38+4haftalık hamileyim.
Kaderyas0327 Smyydmr evet canım olabilir ağrıların sıklığını kontrol et ve biraz uzan dinlen geçmezse eğer doğum belirtisidir hadi hayırlısı ❤️🙈
Arin31 Smyydmr doğum belirtisi gibi duruyor ağrılarızın takibini yapın düzenli mi kaç dakikaya düşüyor Allah yardımcınız olsun ☺️
Smyydmr Arin31 akşamdan beri toplam 5 kere oldu 20 dk arayla doğum sancısı nasıl bişey bilmiyorum ama bn hiç böyle ağrı görmedim o yüzden anlayamıyorm
Seher1809 Ya kızlar bende bişey sormak istiyorum bu postu görünce yenisini açmıyım dedim şu anda 33+6 olduk dün gece yani 33+4 te iki damla kan geldi sonra hiç gelmedi ve rahminde içerde iğneler batıyor sanki çok sık oluyor dr kontrolum yarın ona da soracam ama bi size de sorayım dedim erken değil mi bu ağrılar için erken doğum belirtisi olabilir mi bu arada sezeryan olacak benim doğumum
BirCihaN Seher1809 Bi arkadasiminda basina gelmisti canm bu durum doktoru bebek kanala girdigi icin baski yapiyor o yuzden geliyor bu kan demis ama herkezde durum ayni olabilir mi bilmiyorum