Xbyrm Kızlar 6+2 haftamdayım iki üç gün arayla peceteye açık pembe kan geliyor pıhtı şeklinde değil ama yaşayanlar var mi çok korkuyorum randevu Cumaydi yarına çektim bir şey varsa diye içimi rahatlatın lütfen
babyandmomyy Xbyrm tutunma kanaması olabilir bence benimde açık kahverengi olmuştu bu haftalarda doktorum ilaç ve iğne vermişti
Kukulikukuli12 Xbyrm yerleşme kanamasıdır. Cok fazla ani hareket etmeyin fırsat buldukca ayaklar yukarıda olacak sekilde yatın 😇 Doktora gözükmekte fayda var tabii
ecemekmekciaydin Xbyrm benimde oyle olmustu hemen doktoruma söyledim gel bakalım dedi kesenin kenarında kanama oluşmuş. Hemen düşük olmaması için plutondu adı sanırım iğne yaptırdı ve progestan kullandım iğneden sonra hemen gecti çok şükür. Bence ihmal etmeden gidin ne olur ne olmaz
Zumra_elif61 Xbyrm yok canım 1950 lerden tutunamayıp düştü benimki ama bunlara oldu buna benzer 534 te tutundu düşmedi kaldı 14 olduk hayırlısıyla darısı sana ama iğne yapınca kesiliyor kanama
Edanur-134 Merhaba canım acile git progestan başlıyorlar genelde o haftalarda normal karşılanıyor bol bol su iç ve ayağının altına her ihtimale karşı yastık koy ağrılı bir şekilde olmuyorsa genelde korkulacak bir şey yoktur inşallah 🙏
Edanur-134 Xbyrm benim de ilk gebeliğim benim de o haftalarda olmuştu şuan 13 haftalığız ağrın yoksa inşallah bir soru. Yoktur ama progestana başlaman gerekiyor geç kalma inşallah problem olmaz
ecemekmekciaydin Xbyrm benimki hafif ve pembemsiydi tuvalete gittiğimde peçeteye geliyordu sadece iğneyi olunca hemen kesildi çok sukur