Dilara_ctn Kızlar 35 haftalık gebeyim şifayı kaptım malesef ve grip oldum ıhlamur kaynatıp içsem sorun olur mu veyada içen var mi acaba
mnli Dilara_ctn 1 kupa ıhlamur 1 kupa zencefil limon içebilirsin demişti doktor ballı süt ballı limonlu sıcak su böyle şeyler içtim ben de
Sibel_ergun Kızlar bende 37 haftalığım geçen gün grip oldum doktorum iç hastalıkları bölümüne gönderdi oda burun spreyi ve alerji ilacı verdi çok iyi geldi çok şükür dayanamıcak gibiyseniz iç hastalıkları ilgileniyor bilginiz olsun