Gebeanne45 Kızlar 32 haftalığım kalçamın üst tarafında kuyruk sokumumun az üstünde çok ağrı var bu sancı mı kasıklarıma da ağrı giriyor ? Sancı nasıl bişey ???
Gzo Gebeanne45 bilemiyorum bi nst çektirmenizi oneririm sancinorda çıkar daha net olur acile bi gidin hemen nst ceksinler
Babymarinsmom Gebeanne45 normal olduğunu düşünüyorum 37 haftalığım çünkü sık sık banada oluyor yorulduğumda çok yürüdüğümde ve ayakta fazla kaldığımda
Gebeanne45 Babymarinsmom aynen kuzum nst de çok az sancı çıktı idrardaki enfeksiyon yükselmiş büyük ihtimalle çok eğilip kalktım ondan oldu