Mrvrlblkn Sezeryan sonrası eve geldiğimizde ne tür yemekler yememiz gerekiyor? Fikir verebilirseniz sevinirim 😊
zeynozey Mrvrlblkn sezeryandan çıkınca şehriyeli tavuk suyu çorba iç demişti hemşireler bana ilk öğünüm o olmuştu. Eve gelincede 1-2 gün köy tavuğu çorbası içtim ve hafif şeyler yedim 😌
mylittlebabym Gaz yapacak yiyecekler yememelisin(mercimek,nohut,fasulye vb) Mümkün olduğunca çorba/sulu yemek yemelisin kabız olmaktan kaçınmalısın. Hergün kayısı suyu içmeni öneririm ve bol bol su :)
Mrvrlblkn mylittlebabym anladım aslında hamilelikteki gibi beslenmem gerekio o zaman yine .. kabız olmaman gerek dedin ya dikişlerin zorlanmaması için mi?
mylittlebabym Mrvrlblkn evet canım dikişler sızlıyor ya kabız olmamak lazım, gaz sıkışması vs yapar zorlar seni..
Mrvrlblkn mylittlebabym pazartesi sezeryan olcam tedirginim baya 😔 dediklerini dikkate alcam çok saolll
hayatisigi Mrvrlblkn benim de bir gün sonra yani Salı. Allah sağlıkla bebeğimizi doğurmayı büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥹
Mrvrlblkn hayatisigi amin inşallah hepimiz rahat doğumlar yapıp sağlıkla bebeklerimize kavuşalım inşallah
dk13 hayatisigi sağlıcakla alın kucağınıza inşaAllah ben de 37+4deyim ama henüz gün verilmedi neye göre veriliyor her hafta nstye giriyorum bu hafta da cuma günü Allahın izniyle