Hbetus benimde ikili testim orta riksli çıktı iki defa detaylıya girdim kalpte parlaklık var demişti bu tek başına birşey ifade etmiyor demişti ilerleyen zamanda geçer dedi ve geçti hiç bir test yaptırmadım detaylılarım temiz çıktığı için ilerleyen zamanda da parlaklık geçtiği için