Asdfgh sarımsak deidler yurtum her sabah. Sarımsaklı süt dediker iğrene iğrene içtim. Kabak çekirdegi dediker paket paket yedim. O bağırsaga yerleştimi çyle kolay gitmiyo yumurtlama döneminde kuduruyo sonra geçti gibi oluyomo anda yumyrtlama dönemi oluyor yine dökülmeye başlıyo. Kadın doğumcu alanı olmadgı için ilaç veremiyo acildekşlerin yetkisi yok enfeksiyona yolluyo onlarda. Vakit kaybetme git. Eger sana vermezlerse hamile olmayan biri senin adına alsın vermazol. Bebege hçbi zararı yok benim kilom da yüksek oldgu için günde üç tane içiyodum üç gün. Bi hafta sonra bi kür daha içtim kurtuldum cpk şükür ama 7 ay ne çektim bana sor