11melike Bugun doktora gittim kordon bağı aşağıya inmiş dedim tam kordon bağı mı onuda anlamadım o an şok oldum biran böyle olursa erken doğum olabilir dedi suan 20+1 haftalığım başına gelen düzelen var mı