Herkese Merhaba.
Normalde planladığım doğumum normal doğumdu ancak bugün çatı muayenesinde çatımın dar olduğunu öğrendim. Normal doğum yapabilmem için yürüyüş vs desteklemem gerekliydi ancak kemik yapısı dar olduğundan doğum anında ıkınmam için çok güçlü olmam gerekiyordu ve Buda beni bekleyen zorlu bir süreç olacaktı. Ayrıca doktorum karnıma bastırılma ve vakumla çekilme ihtimallerinide anlatınca doğrusu o anlara gelip son an sezeryan kararı vermek istemedim. Çünkü hem duygusallığımdan hem vicdan azabı yaşamaktan çok korktum. Eşimle gün olarak 16 Nisan a karar verdik. Pazar günü sezaryen doğum yapacağım. Şimdiden hepinize sağlıkla kolay doğum yapmanızı diliyorum.
Banada dua ederseniz çok memnun olurum. Tüm duygusallığım hormonlarım tavan 😥 dokunsanız ağlayacağım niye BÖyle oldum bende bilmiyorum..