Daha 7 haftalık hamileyim bebeğimi bile görmedim. Bu ikinci hamileliğin 4 yaşında oğlum var. Oğlumda zorunlu sezeryan olmuştum. Şimdi de özel hastaneye paramız yetmediği için normal doğum yapamıyorum. Oğlumda çok zor olmuştu 2 gün yoğun bakımda yattım falan 1 gün uyuşuk kaldım kateterim kaydı yeniden uyuuştum falan hani berbattı. İkinci kez sezeryan olan var mı süreç nasıl Allah için yardım…