ArvenMom Sinemekee 2 ayağımada kaynar su dökülmüştü silverdin kullanmıştım doktorumun haberi vardı doktorunuza sorun eğer yanık çok büyükse ve derinse
ArvenMom Sinemekee anladım canım geçmiş olsun benimkiler baya büyüktü sürmem gerekmişti yasak olsada yoksa su toplar daha berbat olurdu yürüyemiyordum çünkü hala izleri var ayaklarımda ocaktan yeni aldığım kaynar su dökülmüştü o yüzden anlıyorum seni 🥹