Merhaba güzel anneler. Bugün doktora gittiğimde bebeğin suyu fazla dedi ve gebelik şekerinden şüphelen doktor hasta olduğum için yapamadı. 26+4 takvimine göre haftası ama 29 + 7 ile
gidiyor bebeğin suyunun fazla olması zararlı olur mu eşekkür ederim iyi akşamlar