Gamzeizmir35 Arkadaşlar gebeliğimin ilk döneminde hiç mide bulantım olmadı diyebilirim. Şuan 31+2 deyim ve inanılmaz mide bulantısı yaşıyorum. Var mı bu durumda olan, başına gelen. Neler yaptınız nasıl hafiflettiniz
designermoms Gamzeizmir35 ben de 3. Trimestere yeni girdim dün yediğim an kustum mide bulantım aşırı yok ama yine her şey kokmaya başladı Çevremden de duydum tekrat başlayanları ama normal diye okumuştum daha önceden