zeynepsudeee bende kendimden beklemiyordum 30 haftalığa kadar bir şeyim yoktu artık olmaz dedim. 32 haftalıkken uzanmıştım eşim karnımı seviyordu pat diye aa karnın çatlamış dedi. Ayağa nasıl kalkıp aynaya koştuğumu bilmiyorum ben şok çünkü daha düne kadar yoktu üzülmedim değil o an, ama bi yandan da mutlu oldum bebeğim içerde ve bu onun izleri gibi geldi bana🎈şu an sadece sol alt karnım çatlamış ama dağılıyor yavaştan 🫠 arada kaşınıyor ama kaşımamaya dikkat ediyorum🌸