ArzuAltuntepe68 oğluma hamileyken çok çektim çok ağladım çok uzun sürdü bide dayanamıyordum doktora sordum bebek büyüyor kendine yer açıyor baskı yapıyor dedim ilaç ver kesinlikle olmaz dedi kendi başının çaresine bak demek istedi ama ne doğru düzgün oturabildik ne yatabildim . Allahım yardımcın olsun canım dayan sabret geçecek