pnrmrt bu buhar makinaları sanki iyi birşeymiş gibi gösterip duruyorlar benim çocuğum alerjik astım Mayıs Haziran Eylül Ekim aylarında gece sabah karşı öksürük problemi yaşıyorduk deloday diye alerji şurubu var bu zamanlarda bunu kullandığımızda sorun olmuyor peki neden bu aylarda böyle oluyor ben istanbuldayım İstanbul nemli biryer yazları yapış yapış bu aylar nemin arttığı aylar nem olduğu zaman alerjiyi tetikliyor ben çocuk doktoruna bu makinalardan alayım odasına iyi gelir belki dedim sen delirdin mi çocuk bu yüzden hasta oluyor buhar makinaları nemsiz bölgeler için iyi İstanbul gibi yerde daha beter eder demişti doktorumun ilaçları tavsiyeleri her zaman doğru çıktı sizde alırken bulunduğunuz bölgeye göre hareket edin bence