sevval04 Başımın arka tarafından bir uyuşma yada ağırlık gibi his oluyor yaşayan var mı tansiyonumda gayet normal baş ağrısı değil ama ağırlık hissi gibi
sevval04 ArvenMom evet bende de aynı his tansiyondan dolayı olabilir deniyor ama benim tansiyonum gayet normal genelde 12ye8 veya 10a7 arasında
ArvenMom sevval04 evet benimde tansiyonum öyledir doktor gebelikten dolayı olduğunu söylemişti kaç haftalıksın
ArvenMom sevval04 33 haftaya giricem canım o haftalarda da oluyordu anlıyorum o yüzden ama siz yinede doktorunuza da sorun aklınıza takılmasın 🩷