Kızlar bu ay ovülasyon testi kullanmıştım yumurtlamadan 4gün önce ilişki oldu sonra eşim göreve gidince değerlendiremedik. Bata daha 10 gün var ama kasıkta batmalarım var. Aşırı derecede koku hassasiyetim var ama daha bu belirti için çok erken. Önceki hamileliğimde de haprışuruyordum sürekli yine aynı şey başladı. Bi ihtimal döllenme oluyorsa vs de bu ağrı batma hissi yaşayan var mı?