Hayirli Ramazanlar 🥀
4 gündür karnimda sertlik, extra agrilar sancilar yogunluk var. Üstüne tuhaf hissediyorum. Ani sancilar giriyor bukrz ve vajinamin acildigini hissediyorum. Nst de agrilarim cikti doktor sasirdi ben güle oynaya davrandigim icin. Dayanamazsan acilden giris yap dedi fakat benim aci esigim yüksek. Simdi anlayamiyorum dogum baslami olabilir mi? Ben anlamio olabilir miyim? Cnkü sanci geldiignde nefesim kesiliyor. Ne yapayim bilmiyorum😊