Ozy birde şöyle bir makale okudum . Anne ne kadar rahat ve stressiz ise bebekte sakin ve hareketsiz oluyormuş yani bu yüzdende sakinliğine bağlıyorum bebeğimin çünkü pek haraketli değil Bebişim 🤔stresli annelerin bebekleri hırçın ve hareketli oluyorlarmış