Bebeğimin gelişim geriliği olabileceğinden ve rahim ağzı kısalması olduğundan direkt raporlu bir şekilde yönlendirildim. Daha önceden detaylıya gitmiştim bir dr önerilmişti o ücretliydi. Acaba şuan da genel bakan perinatoloji uzm ücretlimi bu hastahanede aradım ulaşamadım hazırlıklı gitmek isterim yarın gideceğim çünkü umarım bilgisi olan birileri vardır