Merhaba yeniden,
3.trimestera girmeme çok az kaldı. En ufak şeylerden sinir olmaya ve karşımdakine bağırmaya başladım. Kimseye tahammül etmek istemiyorum, en sevdiğim insanlarla bile görüşmek/ konuşmak istemiyorum.
Sanki herkesten nefret ediyor gibiyim.
Siz böyle bir şey yaşadınız mı? / yaşıyor musunuz?
Bu durum psikolojimi zorluyor, sürekli uyumak istiyorum ama uyuyamayınca da sinirleniyorum 🤦🏼♀️