Lale-gul evet dediğin gibi 1 haftadan 2 haftaya çıkıyorsa gerilik artıyorsa o zaman sıkıntı oluyormuş. Ama onun dışında eğer sabit 1 hafta gerilik varsa bir sorun olacağını düşünmüyorum genetikle alakalı oluyor çoğunlukla. Detaylıya girdim canım bir sorunumuz yok. Şuan 34.haftadayım zaten başından beri böyle. Eşimin kafası birazcık büyük babasına çekmiş herhalde 😊