AyFa1608 tugcee0 bilmiyorum ki bende şaşırdım yine mi zam geldi diye. İndirimsiz 465 miş %25 indirimle 350 verdik
AyFa1608 Selisscee çok az arada belime ağrı giriyor hafif sonra geçiyor. Öyle aman aman bi sancı çekmiyorum. İki gündür nst de hafif sancım çıkıyo ama hissetmiyorum
AyFa1608 Merveftm eşinin iş yerinin sigorta şirketini öğren. Eşin sorsun sigorta şirketinin adını. Onu da hastaneye söyle o şekilde öğrenirsin
AyFa1608 Selisscee yok şimdiye kadar aman aman olmadı ufak tefek oldu bende bel ağrısı diye geçiştirdim hep. Ama şu an hafif hafif geliyor arada.
AyFa1608 hzl040823 36+5 im. Doktorum 2 gün daha bekleyelim kardır bebek için 37 yi dolduralım dedi o yüzden cumaya alalım dedi
beyzacmvrc tugcee0 merhaba bu bütün hastaneler de geçerli bişeymi acaba biliyor musunuz ilk kez duydum da benim eşim de emniyet personeli, polis değil bekçi yalnız.
AyFa1608 beyzacmvrc özel hastanelerin sigorta şirketleriyle anlaşmaları oluyor. Eşinizin sigorta şirketini öğrenip hastanenize sorablirsiniz olup olmadığını
tugcee0 beyzacmvrc valla Konya’da Farabi %25 anıt hastanesi %40 bide medicana da %15 indirimi var her şehirde oluyor mu bilmiyorum gittiğiniz hastanede fiş alırken sorabilirsiniz bize orda ki sekreter demişti ilk kayıt oluştururken
beyzacmvrc Merveftm nasıl öğrendiniz eşinizin hangi sigorta şirketine bağlı olduğunu Birde hastaneden nasıl öğrendiniz hangi sigorta şirketleriyle anlaşması var diye