Ilknur13 Kızlar 33+1 haftalık hamileyim doğuma az kaldı ama ayaklarım balon şişti ödem toplamış yürürken bile ayak tabanlarım ağrıyor uyuşma yaşıyorum varmı aynılarını yaşayan çözüm bulabilen
mine3444 Ilknur13 ayaklarını sallandirma. Otururken altına sehpa koy otur Uzanırken soluna uzan Ben çözümü böyle buldum şişlikler indi Bir de Su ic
MeltemEA Ilknur13 benimde aşırı şişti ayaklarım bir çözüm bulamadım yükseğe koyuyordum yatarken sadece.Geçiyor ama doğumdan hemen sonra az sabır bacım.Doğum yapalı 20 gün oluyor bir an önce doğurayım diyordum daha şimdiden hamileliğimi özlüyorum🙂
Ilknur13 MeltemEA şuan aynısını düşünüyorum bir yandan göbeğimin şişkinliği bir yandan ayaklarımın şişkinliği ağrılarım derken biran önce doğsun artık diyorum ☺️🙈