gelartkk yaa ben de 28. Haftama gireceğim değiştirmek istiyorum cok kararsızım böyle anne bebek iletişimime önem veren sorun çıkmazsa tabi normal doğum destekleyen emzirme vs önem veren biyer istiyorum mega böyle geliyor bana eğitimler falan da oluyormuş galiba dimi, bide şimdi geç haftalar yaa beni istemezler iyi davranmaz falan doktor diye korkuyorum 😂 Songül Hanım memnun kaldınız yanş öyle miii muayenesi ne kadardııı bide iletişimi falan nasıl oldu numara falan veriyor mu , doğum şekliniz belli mi çok soru sordummm kusura bakmayın of artık netleşmek istiyorum cınku çok moralim bozuluyor bu konuda gerçekten