Merhaba hanımlar, normal doğumla alakalı çok şey okudum ya da duydum. Sancının çok zor olacağını biliyorum, onu kanıksadım. Merak ettiğim asıl şeyler çatalda neler yaşanıyor?
Ikınmanın sizce kolay ve işe yarayan bir yöntemi var mı?
Doğru ıkınmak çok zor mu?
Perine masajı yapan var mıydı? İşe yaradı mı gerçekten?
Yanlış ıkınmak nasıl oluyor?
Deneyimlerinizi merak ediyorum, en azından bir doğru hareket bile aklıma gelse o an süper olur 🤪