Arkadaşlar selamun Aleyküm 30+1 günlük hamileyim. 20.haftadan beri günde 3 kez Alfamed kullanıyorum. Yüksek tansiyonum var bugün yataktan kalktığımdan beri ensemden başıma vuran bir ağrı var magnezyum içtim, ayran, limonlu su içtim ve duş aldım, biraz uyudum uyandım yok geçmiyor hâlâ devam ediyor. Tansiyonum sabahtan bu yana 13.9 ve 15.8 arası gebelik zehirlenmesi olabilir mi doktoru aradım dönüş alamadım henüz :( yaşayan var ise ne gibi belirtiler sonrası hastaneye gittiniz?