Seyma_erkan27 19 haftalığım bugün uyandım ki çok aşırı bel ağrısı var. Kalçama bacağıma vuruyor iyice ne yapmam lazım hastaneye gitsem mi
Aysesertan Seyma_erkan27 aynı durum bende de var biz 11+4 deyiz bugün acile gidicem inşallah kötü bir durum yoktur sende git istersen canım geçmiş olsun bu arada
sozer1 Seyma_erkan27 ben daha düşük haftamdaydım ağrı için gitmiştim eğer belinden bacaklarına vuran ağrı yoksa tedirgin olma demişti istersen git alttan muayene yapcağını sanmıyorum ultrason ile bakar bence gidişata
Seyma_erkan27 Aysesertan çok saol canm sanada geçmiş olsun doktora şu yüzden gitmek istemiyorum alttan muayene yapıyorlar diye
Yazmelegi_ Seyma_erkan27 ihmale gelmez ama alttan da etseler bebeginiz ve kendiniz için gitmeniz gerekiyor
Seyma_erkan27 sozer1 ayy gerçekten mi gideyim bı korktum şuan birşey olmaz inşallah 🥺 bugün de rüyamda bir kızım olmuştu ayy bir güzeldi beyaz tenli sarışın kıvır kıvır saçları vardı 🥺
Seyma_erkan27 Aysesertan malesef yapıyor lar bundan 1 ay önce sancım olmuştu gittim alttan muayene yapicaz deyince yaptırmadım
Seyma_erkan27 Sahnedekimadam hayır kullanmıyorum en büyük ihmalsizligim bu ama ilaç kullanamıyorum 🥺🤦
Sahnedekimadam Seyma_erkan27 Ondan ağrıyor o zaman :) saşe şekilinde veriliyor suya atıcaksın.. doktorun söyler zaten.Başlar başlamaz geçer 🙏🏼🤗