Mediha99 Kızlar markette kasanın yanında kasiyer rica etti kıramadım aldım ama saman gibi tadı var nasıl bu tadını yok edebilirim tarif var mı güzel
beyzacmvrc Mediha99 yani adı üstünde pasta keki pastası yapabilirsin Az şekerli sütle ıslatıp yaparsın arasına krema muz falan filan Yada tiramisu yapabilirsin haizr pasta kekiyle yapiliyo güzel oluyo oda
Pnrpnr_ Mediha99 tiramisu yaptım ben canım biraz önce, deneyebilirsin çok güzel oluyor. Kekini Nescafe üçü bir arada ile ıslattım ben. Hem o yavan tadı da kaybolur kahve bastırır tadını 👍
selinsmother Mediha99 ben köstebek yapıyorum. Bardakla 8 tane çıkıyor. Meyveli krem şantı sürüyorum. Kalan kısımlarını da elimle öveleyip üstüne yapıştırıyorum 😇😁