İlk gittiğim dpktor 6+6 da gittim kese 13 mm ben 20 lerde bekliyodum küçük büyümezse bebeğin kalbi durur dedi. Panikledim korktum ağladım sonra başka bi doktora daha gittim o da bu ultrasonda bişey yok ama tüp bebekte transfer günü belli olduğundan 5 gün geriden geliyo düzelebilir ama düzelmeyedebilir dedi. Ne düşünüceğimi şaşırdım başına gelen varmı