MMad Arkadaşlar sabah öğlen çok iyi yiyorum ama sonra bi açlık çöküyor ve mide bulantısı ne yesem geçmiyo akiam yemekte yiyemiyorum hiç kusmadım aşırı bulantım da yok ama akşma doğru bi açlık geliyo mide bulantısıyla beraber benim gibi olan var mı
buusur Saat başı acıkan ben🙈 bende hiç kusmadım ama bulantıdan öleceğim hem saat başı midem kazınıyor hem bulanıyor birşey yemek çok zor geliyor su bile zor içiyorum prilam kullanıyorum hergün yine aynı