Emanetimi_bekliyorum benim 3 cm acilma vardi ama belirtlerim sabahtan oldu aksama kadar bekledim ve bu süre içinde sürekli duşa girdim çıktım oturma banyosu yaptim öyle gittim 3 cm acilma var dendi ama sancimi hissetmiyordum ben hic gram yoktu yani bana kalsa o günde gitmiycektim suni takildi yavas yavaş verildi birden vermediler 6 saat aldim bi sure sonra hissetmeye başladım sanciyi ve sürekli yürüdüm çömelme hareketi yaptım sanci son yarim saat kalasi tam gelmeye başladı ve her gelmede ikindim derin nefes alip 8 cm olmuştu 6 saatin sonunda daha kisa sürerdi ama yavaş verildi sanci bir anda yakmasin diye kafasi geldi 8 cmde zaten hemen doguma alindim orda bir igne vurdu ugusturdu sprey sıktı minik bi kesi atildi bebegin kafasi geldi biraz dinlendim kuvvetlice üç kez ikindim bi yandanda elimle karnimi iteledim ve oğlumu kucağıma aldim aşırı korku dolu bi doğum olmadi simdi ikinci minigi bekliyoruz inşallah oda öyle rahat ilerler kolayca hayırlısıyla kucagima alırım inşallah 🤲❤️