Sertp Merhaba, 6+4 haftalık hamileyim ilk gittim kese de gözükmüyordu bebekte şimdi ise kese gözüküyor ama bebek yok bu durumu yaşayan oldu mu hiç?
Burcum Sertp geç döllenme olabilir. 2 hafta sonra yeniden giderseniz kese ve bebeği görebilirsiniz inşallah. Devlet hast mi yoksa özelde mi muayene oldunuz?
esnyz14 Sertp Eğer sağlıklı bir gebelikse geç döllenme yaşıyor olabilirsiniz ki inşallah öyledir. 10 15 gün sonra tekrar kontrole gidin bebişi ve kalp atışını görebilirsiniz inşallah
ebruuu- Sertp hiç korkmayın ben 6+1 de gittim kese göründü bebeği göremedik 7+0 da tekrar çağırdı doktorum bebeğime gördük kalp atışını da dinledik bazen bebek 8. Haftalarda bile gözükebiliyor bekleyin panik yapmayın 🙏🏻🌸