Benim bir hafta önde 40.haftadayz Perşembe günü gidip suni sancı ile doğum başlatılacak ama ben suni sancidan korkuyorum, suni sancı verilip doğum gerceklesmezse bu defa sezeryan yapacaklar ben ne diye o kadar ağrı çekeyim diye düşünüyorum,acilmam yok, sanci da sadece alttan cam batması gibi oluyor sancı mi oluyor bilmiyorum ilk gebeliğim. Sezeryan yapın diyecem herhalde korkuyorum 😞